Nak Cari Kerja dan Nak Cari Kerja..

Rabu... 28th Sept 2011

Semalam Ita cuti, ada hal yang perlu disettlekan, Alhamdulillah segalanya berjalan lancar.. Ita skang sibuk duk cari kerja lain, kesnya sebab Insyaallah kalau takde aral melintang Ita akan berpindah dalam sebulan dua nie, so, travelling dari rumah Ita ke ofis jauh dan ada tol!! kuik.. kuik...

So Ita pun berfikiran akan cari kerja area2 Puchong, Seri Kembangan atau Putrajaya/Cyberjaya.. hmm.. hmm.. nasib baik study dah nak abis, lagi dua paper jer, hope so dapat la Ita kerja erk, boleh la save sikit kalau tak sakit ooo..

Nasuha memang confirm akan tukar sekolah tahun depan, so dia akan bersekolah di sekolah baru nanti semasa Tahun 6, some where dekat2 dgn umah.. ada dua sekolah dekat2 situ..

Semoga tahun 2012, memberi pengharapan yang baru buat Ita sekeluarga, walaupun masanya agak jauh lagi, dan anything can happen, tapi kita sebagai manusia perlu merancang dan berdoa utk perkara yang terbaik buat kita.

Insyaallah kalau diizinkan Allah SWT, Dia akan kurniakan.. Allah Maha Adil, Maha Mengetahui perkara2 yang terbaik untuk hambaNya...

Amin..

 Till Then..

No comments:

Post a Comment

FAZLY SHAH & ZULITA

Daisypath Anniversary tickers

Nur Arisya Nasuha

Lilypie Kids Birthday tickers