Baru ada masa nak bersiaran...

Isnin... 12 Mar 2012..

Assalamualaikum..

Lamanya tak bersiaran, ada kira2 6 bulan juga la.. banyak cerita2 yang ada sebenarnya.. tapi memang tak sempat.. Ok kita mulakan dengan rumah Ita, Alhamdulillah rumah yang ditunggu selama 6 tahun lamanya itu telah siap akhirnya, kami sekeluarga dah berpindah semenjak dari 29 Oct 2011 lagi, tu yang agak sibuk sekali tu..

Dengan isu, furniture, kitchen, dan segalanya la, maklum la 1st time masuk umah sendiri, dan selama nie, rumah sewa tu tak pernah Ita beli perabot pun, semua guna yang lama, dan memang semuanya bercadang utk disiapkan semasa pindah ke rumah sendiri nanti.. Alhamdulillah.. semuanya berjalan dgn lancar, walaupun memang penat giler rupanya pindah rumah nie ya! Ya Allah, tak tau nak citer macam mana, itu pun tak banyak barang yang kami bawa, semua bagi2 kat orang dan furniture lama2 tue bagi pada PBSM, itu pun penat giler dibuatnya..

Nasib baik ada anak2 sedara, adik ipar yang membantu...

Disamping itu berlaku juga insiden 'miscarriage' pada Ita dalam bulan Nov hari tue, so gaya2 nak bersiaran tue memang lah takde.. Mungkin sebab terlalu active sgt, dan mungkin juga takde rezeki kami lagi, Insyaallah.. Kalau ada rezeki tak kemana..

Dan there's one more good news for me, Ita dah dapat kerja baru somewhere di Bandar Puteri Puchong, memang syukur ke hadrat Allah SWT. seperti post Ita sebelum nie, memang inilah yang Ita impikan, ofis yang dekat ngan rumah, nak kata dekat sesangat tu tak ler, still need to travel by car, tapi yang penting takde toll... hu..hu.. Insyaallah Ita akan start 2nd Apr 2012..

Syarikat tue namanya Floor Depot, position Ita sebagai HR Executive.. memang bidang yang sangat2 Ita suka.. Alhamdulillah Ya Allah doaku dimakbulkan...

Dan satu lagi citer baru, En. Suami pun dapat kerja lain gak, startnya dlm bulan Feb 2012 hari tue, kerja nie mengenakan dia untuk travel selalu, hu.. hu.. tinggal le saya dan Nasuha kat umah.. hu..hu..

Tahun nie pun Nasuha sangat bz sbb dia akan mengambil peperiksaan UPSR.... uish.. sibuk nye yer... hi..hi..

Lupa lak nak citer.. one of my pet which we called Mickey. dah hilang, within 1 month after we all pindah to our new house.. sian Mickey..  tinggal le Minnie terkontang konteng sorang2..

Till Then...

No comments:

Post a Comment

FAZLY SHAH & ZULITA

Daisypath Anniversary tickers

Nur Arisya Nasuha

Lilypie Kids Birthday tickers