Berita Penculikan Adik Siti Nur Fatihah Mahadi..


Selasa... 20th Mar 2012..

Tak sampai seminggu berita adik Dirang dijumpai mati dibakar selepas diculik, semalam ada pula berita penculikan yang terjadi di Pahang..

Semalam tengah duk tengok berita, kami sekeluarga digemparkan dengan berita penculikan nie, sedih sesangat bila dengarnya.. Ya Allah harap dijauhkan la dari keluarga, dan semoga budak perempuan nie selamat..

Dalam FB sibuk orang duk kata lari dengan BF la, mende la depa nie, kalau ahli keluarga dia baca mesti sedih.. kita jangan buat tuduhan melulu, sedih dengar bila depa2 nie mengambil kesimpulan sebegitu..

Ada juga dalam tue kakak pada guru yang mengajar gadis ini, diberitakan dia seorang budak yang baik dan tidak berperangai yang tidak senonoh..

Janganlah kita mengambil pendekatan yang mudah, kita doakan semoga dia selamat dan dilindungi Allah SWT. Amin..

Berita dibawah dipetik dari yahoo.com..

KUANTAN, March 19 (Bernama) -- A teenage schoolgirl was abducted by three people near her home in Taman Tas here yesterday.
Siti Nur Fatihah Mahadi, 15, was walking towards a cell phone shop, accompanied by siblings Siti Nurul Aishah and Mohd Shami Aiman, both aged 11, when a car driven by a woman, drew alongside the trio.
A man who was seated in the rear passenger seat, grabbed the form three student of Sekolah Menengah Pandan before the vehicle sped off in the incident about noon.
The victim''s siblings rushed home and informed their mother, Nor Mala Mohd Lazin, of the abduction.
"I was shocked when my children wept and told me that Fatihah was abducted," the 34-year-old told reporters here today.
Kuantan CID chief DSP Kamaruzzaman Jaafar said today, a police report was lodged over the abduction.
-- BERNAMA

No comments:

Post a Comment

FAZLY SHAH & ZULITA

Daisypath Anniversary tickers

Nur Arisya Nasuha

Lilypie Kids Birthday tickers