Catatan 1

Thursday... 5th Mar 2015

Aku rasa nak buat perubahan dalam diri la.. nak berubah kearah kebaikan.. solat takmo tinggal.. dulu dah beriya nak sambung belajaq tiba-tiba aku rasa macam tak mau.. rasa macam dah comfort walhal tak la senang mana.. mmg tak senang pun.. hang kena ingat.. bila2 masa ja.. rezeki nie boleh tak dak.. at least hang kena buat something.. aku la nie duk pikiaq tak mau tengok tv.. aku kalau dapat tv hang kata bukan main lagi lupa semua.. adui... la nie aku dah boleh skoding plak channel cerita cina.. cerita hindi.. instead of cerita org putih.. cerita hindi tue back to back tau.. sku la nie nak pi mandi... nak jaga muka.. muka aku dan naik jerawat yang melimpah ruah.. adui..

Till Then..

No comments:

Post a Comment

FAZLY SHAH & ZULITA

Daisypath Anniversary tickers

Nur Arisya Nasuha

Lilypie Kids Birthday tickers