Nasuha's Birthday..

Sunday.. 29th Mar 2015

Selamat Hari Jadi!!

Selamat Hari Jadi kepada Nur Arisya Nasuha binti Fazly Shah yang ke -15 tahun, semoga menjadi anak yang baik. Ntah kenapa aku tak rasa nak wish kat FB, aku tanyakan pada nasuha, nak tak ibu wishkan dalam FB, dia kata tak payah.. Insyaallah aku akan bawa Nasuha dan Aifaa untuk celebrate kat IOI City Mall.

Small gathering between 3 of us. Aku rasa macam nak kurangkan untuk postkan sharing yang rasa tak perlu dalam FB. Biar kita baca apa yang orang tulis, komen sikit itu sudah mencukupi, tak macam dulu semua nak post, semua nak cerita, kita tak pasti ntah orang suka ntah tak, takut post kita itu ada membuatkan hati-hati terasa, wallahualam.

Sekarang aku akan banyak abiskan masa dalam blog lebih bagus dan kurang dapat liputan, sapa buka blog aku,  dia la yang baca.

Till Then...

No comments:

Post a Comment

FAZLY SHAH & ZULITA

Daisypath Anniversary tickers

Nur Arisya Nasuha

Lilypie Kids Birthday tickers