Showing posts with label Birthday's Story. Show all posts
Showing posts with label Birthday's Story. Show all posts

Happy Birthday!!!

Rabu.. 24 Nov 2010

Happy Birthday tuk anak sedara Ita iaitu Muhammad Al-Amin B. Roslee.. Semoga diberi Allah S.W.T. kesihatan yang baik2 yang gembira selalu..

Birthday Amin jatuh pada 23 Nov 2010.. Tak sambut apa2 pun sebab dier kat kpg stay ngan my mom.. Sian dier.. kebiasaannya kami sekeluarga akan kumpul semua ari2 jadi nie dan sambut pada CNY.. hi..hi.. sebab cuti panjang dan tak sibuk sangat..

Till Then..

Happy Birthday!!!

Ahad.. 21 Nov 2010

Nie sebenaqnya sessi belated birthday wish tuk 3 orang dalam hidup Ita.. sebelum nie agak sibuk tuk kuarkan.. hu..hu..

So kita combined 3 in 1 yer.. la nie kan banyak 3 in 1 di pasaran.. sekali sekala kita try la plak..

1) As a.k.a. Azuwan Shah (my brother in law adik my hubby) pada 21 Oct 2010
2) My sis a.k.a. Roslenna Saad pada 24 Oct 2010
3) and last but not least my sis in law Kak Syarifah (nyah wife) pada 12 Nov 2010..

Selamat Hari Jadi for all of you!! May all your dreams come true!!!!

Till Then,

Happy Birthday!!!

Rabu.. 15 Sept 2010

Hari nie hari jadi my elder brother daughter Amiera Shazmin.. Asu doakan Miera sentiasa sihat, bahagia dan dilindungi Allah SWT selalu...

Ameen..

Till Then..

Happy Birthday!!!!

Isnin.. 30 August 2010

Selamat Hari Jadi buat En. Suami, Fazly Shah Sabri pada 29 August 2010.. Semoga diberi Allah kesihatan dan rezeki yang berkat untuk kita sekeluarga..

Thanks coz being a supportive & good husband and dad for both of us..

We luv U dear...

Till Then..

Happy Birthday!!!

Isnin.. 23 Aug 2010

Hari nie nak ucapkan birthday buat adik ipar Ita Delimawati binti Sabri, satu2 nya adik perempuan dalam family En. Suami.. yang jatuh pada 23 Aug 2010..

Semoga Wati diberi Allah SWT kebahagiaan, kesihatan, dan rezeki yang baik2 ya! Ameen..

Till Then..

Happy Birthday!!!

Isnin... 23 Aug 2010

N3 kali nie nak ucapkan birthday buat diri sendiri.. Ha.. Ha.. Semalam 22 Aug 2010 genaplah umur penulis blog ini Zulita binti Saad 33 tahun.. hu..hu..

Dah tua ka?? Takpe2 janji hati mau muda.. hi..hi..

Bersyukur kepada Allah SWT kerana memberi peluang kepada Ita untuk menyambut hari lahir ini disamping keluarga & kawan2..

Semoga Allah SWT memberi keberkatan pada Ita dan keluarga di dunia dan di akhirat..

Pada yang sudi wishkan birthday tu via FB atau sms Ita sesangat appreciate!!!

Luv U All!!!

Till Then...

Happy Birthday!!!

Isnin... 16 August 2010

Salam semua.. ha..ha.. N3 nie nak kena kuar gak, sebab birthday my brother in law, Long a.k.a. Azizul Shah, dia elder brother En. Suami..

Sorry la Long lambat kuar sebab baru tau birthday datenya.. hi..hi.. Birthday Long jatuh pada 5 August 2010...

Ramai tul family member punya birthday dalam 2 bulan nie kan???

Semoga Long beroleh kesihatan yang baik2 dan dimurahkan rezeki.. Bila nak makan nasik minyak erk???

Till Then..

Happy Birthday!!!

Isnin... 16 August 2010

Cepatnya dah masuk tengah bulankan?? Kita puasa pun dah nak dekat seminggu...

N3 kali nie nak citer Birthday anak sedara Ita namanya Amirul Shaqil, anak sulung abang Ita Yom, birthday Amirul pada 12 August ari tew, tapi oleh kerana kesibukan dan agak panas sikit dengan blog nie sebab tak leh nak paste gambar, baru hari nie Ita masukkan..

Any way.. Happy Birthday buat Amirul yer.. semoga berjaya di dalam setiapa apa yang dilakukan..

Till Then..

Happy Birthday!!!

Selasa... 10 Aug 2010

Sebenarnya hari jadi my elder brother, Dzulkifli bin Mohd Saad.. jatuh pada Ahad 8 Aug 2010 tapi hari ahad tu Ita tak sempat nak kuarkan entry, sebab ada class ingatkan Isnin nak kuar entry Ita duk cuba attach gambar tak boleh2 sakit betul ati nie.. so nak tak nak terpaksa la Ita kuarkan wish tu tak bergambar sedihnya.. geram yang sebenornya..

Abang Ita ni Ita panggil Yom.. Semoga Yom beroleh kesejahteraan dan diberi oleh Allah S.W.T. kesihatan dan rezeki yang baik..

Ameen..

Till then,

Happy Birthday!!!

Selasa 27 July 2010

Hari nie ada gak birthday tuk si kecil sorang nie ha, namanya Manahil, umur setahun.. dier nie la buah hati pengarang jantung my sis.. sibuk my sis gi jaga dier.. sayang giler..

Moga Manahil beroleh kesihatan yang baik2 yer.. Dimurahkan rezeki dari Allah S.W.T...

Luv U dear!!!





Till Then..

Happy Birthday!!!

Selasa.. 27 July 2010

Hari nie birthday lagi la.. Happy Birthday for my brother in law adik bongsu my hubby Fakaruddin Shah... Semoga segala impian menjadi kenyataan buat Fakar ya! Dimurahkan rezeki dan beroleh kesihatan yang baik2 dari Allah S.W.T.

Hari tew ada la buat makan2 sikit sempena menyambut birthday Fakar.. tapi takde kek pun... sian dier.. anyway janji ikhlas kan? Sebab snap gambar tu pun guna kamera GF my brother in law, so dier jer la yang download dlm FB, leh view kat sana yer...

Till Then...

Happy Birthday!!!

Isnin.. 19th July 2010

Hari nie ada birthday lagi la.. banyak2 birthday celebration bulan July nie kan??

Happy Birthday!! Untuk Arief bin Roslan, anak sulung dari my second brother, As, Paksu dan Suha doakan Arief sentiasa beroleh kebahagiaan dan kejayaan serta dimurahkan rezeki..

Sekarang nie Arief buat praktikal kat Hill City Hotel di Ipoh.. Good Luck to you Arief!!!

Ameen..

Till Then...

Happy Birthday!!!

Rabu... 14 July 2010

Lagi citer birthday yer... Ari nie turn birthday my nephew Mohd Helmy bin Roslee..

Asu, Paksu dan Nasuha doakan yang terbaik buat Amy, semoga dapat mencapai apa yang diimpikan, sentiasa beroleh kebahagiaan, kegembiraan dan kesejahteraan dari Allah S.W.T.

Ameen...


Till Then..

Happy Birthday!!!

Sabtu.. 10 July 2010

Semalam hari jadi my BFF, hari nie pun hari jadi my BFF gak iaitu Yanti Izmar Bt. Othman.. yang ke 33 tahun..

Semoga diberi Allah S.W.T. kesihatan yang baik2, rezeki yang melimpah ruah dan kebahagiaan bersama keluarga tersayang...

Semoga persahabatan yang terjalin antara kita akan kekal hingga hujung nyawa..

Ameen...

Luv U Yanti...

Happy Birthday!!!!

Jumaat... 9 July 2010

Jeng.. jeng.. jeng.. ari nie N3 dituju khas buat my BFF Armasaida bt. Abd Rahman sempena hari jadinya yang ke 33 tahun..

Semoga panjang umur murah rezeki dan diberi oleh Allah S.W.T. kesihatan yang baik2 disamping keluarga tersayang..

Dengar citer anak2 Ida sakit (demam) skang nie.. moga cepat2 la baik anak2 tu yer Ida.. Kamu pun kena jaga jugak tau..

Semoga persahabatan yang terjalin selama ini akan kekal hingga hujung nyawa..

Ameen..

Luv U Ida...

Kes Lupa la nie.. Happy Birthday!!!!

Jumaat 18 Jun 2010

Nie terus terang kes lupa yang mungkin boleh dimaafkan oleh tuan punya badan.. hope so... hu..hu..

Asu minta maaf sesangat sebab lupa nak kuarkan entry birthday my niece Erra anak abang sulung Ita yang stay kat Batu Gajah..

Soyi yer.. asu lupa sesangat.. ini kes dah berkurun tak buka diary la nie.. kebetulan date dier jatuh hari yang sama ngan Jamiatul Salamah my BFF.. iaitu pada 10 June 2010... teruk ke Ita nie??? Soyi Erra.. asu minta maaf sesangat..

Ok cam nie la tuk cover the mistake Erra nak apa asu beli.. ha..ha.. kalau la dier baca entry nie.. sah2 geram sakan...

Happy Birthday!!!!

Khamis.. 10 June 2010

Salam semua!!!

Hari nie adalah birthday one of my BFF iaitu Jamiatul Salamah yang ke 33 tahun.. pejam celik pejam celik dah meningkat usia kita yer.. hu..hu.. kalau nak tahu nie adalah salah seorang teman karib semenjak dari sekolah lagi..

Sampai sekarang dah beranak pinak pun dok contact2 lagi kan...

Alhamdulillah sampai la nie persahabatan kami berkekalan dan akan berkekalan sehingga hujung nyawa.. Ameen...

Kami doakan Atun untuk semoga sentiasa bahagia di samping family tersayang.. Moga sihat sentiasa dan mendapat rezeki yang melimpah ruah..

Luv U Atun!!!!!

Happy Birthday!!!

Jumaat.. 21 May 2010


Birthday wish also goes to Asyraf bin Roslan yang mencecah umur 16 tahun.. kalau pompuan kita leh la kata sweet sixteen kan??? kalau lelaki apa erk??


Asu, Paksu dan Nasuha doakan yang terbaik untuk Asyraf yer.. Moga Asyraf bahagia dan beroleh kesihatan yang baik2.. Rajin2 belajar yer eventhough your SPM only will appear next year..


Real date birthday Asyraf nie adalah pada 16 May 2010.. selang 2 hari jer ngan Aifaa (adik dier)....

Happy Birthday!!!

Jumaat... 21 May 2010


Selamat Ulangtahun yang ke 15 tahun buat anak sedara Ita sorang nie Aifaa b. Roslan yang jatuh pada 14 May 2010.. Ita dah wish dah cuma tak kuarkan dalam blog Ita nie jer.. hi..hi.. dah semua orang ada kuar birthday entry satgi dia punya tak kuar kang merajuk lak..


Asu, Paksu dan Nasuha doakan Aifaa berjaya dalam P.M.R. yang akan bakal menjelma nanti.. belajar rajin2 yer.. Semoga Aifaa sihat dan bahagia selalu..

Ameen...

Nasuha 10th Birthday Party

Selasa... 30 Mar 2010

N3 kali nie sekitar Nasuha 10th Birthday Party yang berlangsung kat USJ 1, Subang Jaya atas ofis Ita jer.. hi..hi.. save budget on renting occassion place..

Terima kasih kepada Abg Din & family, Adreena, Wati, As, Liana, Rahman, Kak Mah & Family, Nasuha Friends, Mak Uda & Family yang sudi hadir ke birthday party Nasuha semalam, kami sekeluarga ingin mengucapkan terima kasih kerana memeriahkan majlis tersebut.. Mohon maaf if our hospitality kurang memuaskan.. Thanks a lot!!!!!

Yang mana tak dapat dtg tu, lain tahun kita gather2 lagi erk...

Jom layan gambar...

Present..
Guest...
Makan2 time..

Tiup lilin time..

FAZLY SHAH & ZULITA

Daisypath Anniversary tickers

Nur Arisya Nasuha

Lilypie Kids Birthday tickers