Citer lama nie dlm tahun lepas, kahwinnya anak bapa sedara Fazly di Muar Johor.. Kami sekeluarga pergi ke sana untuk meraikan.. dalam bulan June 2011... Anak Pak Ngah dan Mak Ngah...
Hmm.. hmmm... ari nie sibuk plak nak berblog yang dah lama ku tinggalkan nie, dari tukar background sampai la menempel apa yang patut, mmg cam tue la kalau tak tengok tak tengok langsung tapi kalau dah pegang tak lepas.. hu..hu..
Actually saja nak tampalkan gambar sweet couple nie dlm blog Ita, which is Ita memang minat giler kat tuan puteri sowang nie, same goes to hubby dier...
Semoga mahligai yang dibina kekal ke hujung nyawa,,,
Lagi cerita kahwin!!!! Biasa la bila datangnya cuti sekolah nescaya ada jer majlis perkahwinan akan berlangsungkan?? Nie wedding ceremony my cousin brother daughter.. held on 7 Mar 2010... Jom kita layanzz gambar2.. Sebenarnya nak citer gambar bride & groom abang Ita ada amik tapi nak jadik citer camera abang Ita tu prob lak tak leh nak download, jadi terpaksa lah ambik kat FB depa jer..
Tahniah buat pasangan Sha & Ayee...
Semoga Bahagia Ke Hujung Nyawa...
Bride & Groom... Waiting for the precious moment... Wow!!!! Sweet Couple...
Nie gambar sekitar wedding cousin's sister sebelah hubby kat Muar, Johore.. Ita tak gi sebab ada class ari tu.. anyway dapat tengok gambar pun jadilah.. saja nak share kat blog Ita nie hari bahagia diaorang.. Wedding tu pada 7 Mar 2010..
Selamat Pengantin Baru Buat Kedua Mempelai... Mas & Hafiz...
Semoga Ikatan Ini Akan Kekal Sehingga Ke Hujung Nyawa... Ameen..
Jom Layanz...
Wedding Ceremony... Wedding Ceremony... Majlis Malam Berinai... Majlis Sarung Cincin & Selepas Akad Nikah.. Pre Wedding...